DragonFly users List (threaded) for 2009-09
DragonFly BSD
DragonFly users List (threaded) for 2009-09

Naturligt till en läsare är minimalt med siffror

From: Niklas Rosencrantz <niklasro@xxxxxxxxx>
Date: Sat, 12 Sep 2009 19:37:43 +0800

misstro och -tänkt ii allapatologiskt mytomaniska  lögner man kan om mitt budskap och fråga någon kompetent, inte hjärndöda projektet "vi alla 4 på möte tycker.."  -mest användarfientligt är siffror. jag slutade räknade efter 55 siffror. mest onaturliga man kan ha mot en läsare är siffror. naturligt är minimalt med siffror. jag vet rättegång om siffran 2, som inte finns i sinnevärlden.